OSTATNIO DODANE:
Najważniejsze pułapki umowy wydawniczej

Jacek Głowacki
Draw Distance
Jak wydać swoją grę na konsolach?

Tomasz Tomaszewski
Crunching Koalas
Skuteczny pitch

Łukasz Hacura
Anshar Studios S.A.
 KONGRES NAUKA + EDUKACJA + PRZEMYSŁ


Panel: Finansowanie prac B+R, a finansowanie developmentu i rozwoju firmy
Uczestnicy: Uczestnicy: Mateusz Olszak (BGK), Grzegorz Dymek (Anshar Studios), Stan Just (Stowarzyszenie Polski Gry), Łukasz Rosiński (Varsaw Games Studios)

Mówi się, że polska branża gier kwitnie. Coraz więcej studiów, coraz więcej gier, studia rosną, rozwijają się, sięgają po projekty badawczo rozwojowe. Jest też znaczna liczba programów wsparcia oraz instrumentów prorozwojowych po które studia mogą sięgnąć. Zaproszeni eksperci podejmą się przedyskutowania tych tematów. Które formy wsparcia wykorzystywane są najczęściej, a które są jeszcze nowalijkami? Być może, któreś są zbyt trudne w użytkowaniu albo nie dość dopasowane? Czego najbardziej brakuje podmiotom w polskiej branży gier?

Materiał zarejestrowany podczas konferencji Nauka + Edukacja + Przemysł w 2019 roku.


Serwis IndieBooster.pl prowadzi fundacja Indie Games Polska

Wszystkie materiały zamieszone na niniejszej stronie chronione są przez prawo. Ich kopiowanie, nagrywanie i rozpowszechnianie bez zgody jest zabronione.