OSTATNIO DODANE:
Najważniejsze pułapki umowy wydawniczej

Jacek Głowacki
Draw Distance
Jak wydać swoją grę na konsolach?

Tomasz Tomaszewski
Crunching Koalas
Skuteczny pitch

Łukasz Hacura
Anshar Studios S.A.
 KONGRES NAUKA + EDUKACJA + PRZEMYSŁ


Studiowanie projektowania gier - czy warto?
Marcin Makaj

Czy marzysz o pracy w charakterze projektanta gier? A może pracujesz już w branży, lecz myślisz o rozpoczęciu kariery naukowej? Gdy uruchamiane są kolejne kierunki studiów związane z projektowaniem gier, warto zadać sobie pytanie - czy dyplom będzie mieć jakiekolwiek znaczenie w branży? Czy studia rzeczywiście poszerzą moją wiedzę? A może posiadam już dostatecznie duże doświadczenie, by rozpocząć karierę akademicką? Na te i wiele innych pytań odpowie Marcin Makaj - projektant gier z dziesięcioletnim stażem i nauczyciel akademicki, który z powodzeniem stworzył pracownię gier komputerowych na Akademii Sztuki w Szczecinie.

Materiał zarejestrowany podczas konferencji Nauka + Edukacja + Przemysł w 2019 roku.


Serwis IndieBooster.pl prowadzi fundacja Indie Games Polska

Wszystkie materiały zamieszone na niniejszej stronie chronione są przez prawo. Ich kopiowanie, nagrywanie i rozpowszechnianie bez zgody jest zabronione.